• NLNL
  • ENEN
0800-0802 (gratis)
ma - vr 09:00 - 12:30
  • Contact
Ombudsman Rotterdam
Ombudsman Rotterdam

    Menu

      Sluiten

       

      • Probleem met de gemeente?
      • Waar gaat het probleem over?
      • Ombudsman Rotterdam
      • Online klacht indienen
      • Publicaties
      • Contact
      0800-0802 (gratis) info@ombudsmanrotterdam.nl

      ma - vr 09:00 - 12:30


      Het bezoekadres

      Minervahuis 1

      Meent 106, 4e etage

      3011 JR Rotterdam

      Ombudsman Rotterdam

        Menu

          Sluiten

           

          • Probleem met de gemeente?
          • Waar gaat het probleem over?
          • Ombudsman Rotterdam
          • Online klacht indienen
          • Publicaties
          • Contact
          0800-0802 (gratis) info@ombudsmanrotterdam.nl

          ma - vr 09:00 - 12:30


          Het bezoekadres

          Minervahuis 1

          Meent 106, 4e etage

          3011 JR Rotterdam

          • Klachtenformulier

          Waar gaat het probleem over?

          Waar gaat het probleem over?

          U kunt vaak met de de gemeente te maken krijgen. Als u zorg nodig heeft, of voor een uitkering of een vergunning gaat u naar de gemeente toe. De gemeente kan ook naar u toekomen. Met een belastingaanslag. Of als u niet heeft betaald voor parkeren waar dat wel zou moeten. De gemeente neemt daarbij beslissingen die voor u belangrijk zijn. U krijgt geld of u moet betalen, of u krijgt de gevraagde vergunning wel of niet. Als u het niet eens bent met de beslissing kunt u daartegen in bezwaar gaan bij de gemeente. Het is goed als u daarover op tijd advies vraagt. Daarvoor kunt u naar het Juridisch loket gaan. Bellen kan ook, 0900 8010 (niet gratis).

          Als u vindt dat uw gemeente niet behoorlijk met u is omgegaan kunt u een klacht indienen. Dat kunt u bijvoorbeeld doen als de gemeente niet bereikbaar is, of veel te lang wacht met een antwoord op uw vraag. Het kan ook zijn dat u steeds maar wordt doorverwezen zonder dat iemand met uw vraag aan de slag gaat. Of een medewerker van de gemeente is onbeleefd. Dien dan een klacht in bij de gemeente. Als dat niet helpt of er komt geen reactie, kom dan naar gemeentelijke ombudsman Marianne van den Anker. Bel 0800 0802 (gratis) voor meer informatie.

          Ben je een kind of heb je een kind dat bijvoorbeeld niet naar school kan of geen jeugdzorg kan krijgen en kom je er niet uit met de gemeente? Bel dan kinderombudsman Stans Goudsmit. Het telefoonnummer is 0800 2345 111 (gratis). Of stuur een App aan 06 5807 3580.

           

          We nemen graag de tijd voor uw verhaal.
          Gratis spreekuur
          Ombudsman Rotterdam
          • Hulp nodig?
          • Een klacht over de gemeente
          • Gratis spreekuur
          • Hoe een klacht indienen
          • Kinderombudsman
          • Aangesloten gemeente
          • Gemeentelijke Ombudsman
          • Een klacht over de ombudsman?
          • Wat kunnen wij voor u doen?
          • Marianne van den Anker
          • Het team
          • Aangesloten organisaties
          • Vacatures en stageplaatsen
          • Publicaties
          • Algemeen
          • Column
          • Jaarverslagen
          • Kinderombudsman
          • Nieuws
          • Onderzoek op eigen initiatief
          • Onderzoek naar klachten
          • Overige
          • Contact
          • 0800-0802 (gratis)
          • ma - vr 09:00 - 12:30
          • Direct online klagen
          • Bezoekadres
          • info@ombudsmanrotterdam.nl
          Twitter YouTube
          ©2023
          • Privacy
          • Cookies

          Gemeentelijke Ombudsman Rotterdam-Rijnmond wordt mogelijk gemaakt door WordPress